۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۷۵۷۳
چه کسی مسول برخورد با روزه خواران در ملاء عام است؟

عدم اجرای حکم شرع در قبال برخی از جرایم مانند روزه خواری

معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری از عدم اجرای حکم شرع در قبال برخی از جرایم در کشور گلایه کرد.
عدم اجرای حکم شرع در قبال برخی از جرایم مانند روزه خواری
حجت الاسلام سید مرتضی احمدی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: کسی در خیابان روزخواری می کند دستگاه های قضای باید ابتدا به نرمی با آن برخورد کرده و تذکر لازم را به آن بدهند.

احمدی در ادامه خاطرنشان شد: اگر دختری با وضع غیر شرع بیرون بیاید ماموران نیروی انتظامی باید بار اول به آن تذکر دهند و در صورت تکرار تا سه بار به آن اعلام کنند و اگر بازهم ادامه داد به حکم اسلام و از طریق مجاری دادگستری آن را شلاق بزنند.

وی با اشاره به احکام شرع در مورد پوشش و حجاب افزود: این گونه لباس پوشیدن باعث تحریک جوانان می شود و سبب دور شدن آن ها از از معنویات می شود این در حالی است که طبق دستور اسلام بعد از راهنمایی چندین باره و در نهایت شلاق زدن اگر بازهم ادامه داد اعدامش کنند.

معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خاطرنشان شد: برخی در محافل عمومی، بیمارستان ها و در بازار، روزه خواری می کنند و کسی به آن ها تذکر نمی دهد با این حال می خواهیم در روحیه روزه داران تاثیر نداشته باشد.

وی تصریح کرد: اروپایی ها در اجرای قانون در زمینه خلاف، جدی هستند و کسی کاری با آن ها ندارد ولی ما در حقیقت خود جدی نیستیم  وبرخی افراد یانهاد ها در صورت اجرای حکم اسلام زبان به اعتراض شدید می گشایند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۳۲:۳۲

29 Dec 2019